Wymieniając samą tuleję metalowo-gumową unikniesz ustawiania geometrii .
Wymieniałem tuleje w zeszłym roku .Odkręcasz cały drążek ,wybijasz tuleje ,wciskasz nowe, przykręcasz drążek i koniec .Natomiast wymieniając całą końcówkę ,musisz ją wykręcić co spowoduje konieczność po wymianie ustawienia geometrii.
_________________
$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
Ostatnio zmieniony przez $SKORPION$ 2016-02-29, 09:49, w całości zmieniany 1 raz
Przy umiejętnej wymianie nie trzeba ustawiać geometrii. Wystarczy wykonać znacznikowanie punktów na górnym wachaczu i np. nadkolu i pilnować by odległość przed i po wymianie była ta sama. To samo dotyczy wymiany końcówki drążka kierowniczego.
Wystarczy pomyśleć by zostało na Black Label Używam tej metody od lat i nic mi się nie rozjeżdża do momentu użycia BL
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum