Nie to nie styki, u ans jest cos takiego że jest pewnien cykl i jak zatrzymasz zaraz po ruchu to chwile po właczeniu trzeba przeczekac ten czas miedzy cykalmi mam nadziej że jasne
u mnie z kolei jest tak ,że czasówka pracując dłużej zamienia się w pracę ciągłą.Myślę że to coś z przekażnikiem.
_________________ Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )
-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch..
ralfako [Usunięty]
Wysłany: 2006-03-21, 22:12
Dzięki za info, ale jednak będę musiał rozebrać tem mechanizm pod szybą, bo z tego co wiem o układach wycieraczek w innych samochodach to za parkowanie jednak odpowiada mechaniz bezpośrednio przy przekładni i jest on niezależny od wyłącznika czasowego, i francuzi chyba nie odkrywali ameryki w tym temacie
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-03-21, 22:19
zacznij od sprawdzenia wszystkich bezpiecznikow byc moze zaoszczedzisz sobie daremnej roboty (serio)
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
ralfako [Usunięty]
Wysłany: 2006-03-21, 22:29
Zulus, sprawdzę ale czy za pracę wycieraczek odpowiada więcej niż jeden bezpiecznik? No bo jeśli nie to gdyby był przepalony toby wcale nie działały prawda.
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-03-21, 22:37
W wiekszosci samochodow za prace wycieraczek odpowiedzialne sa 2 bezpieczniki. Jeden ogolnie za prace wycieraczek a drugi za prace przerywana (i jednoczesnie za parkowanie). Sprawdzone w wielu autach i w kazdym z nich takie same objawy.
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
ralfako [Usunięty]
Wysłany: 2006-03-21, 22:41
No to zabieram się za sprawdzenie bezpieczników, dzięki Zulus
[ Dodano: 2006-03-21, 22:42 ]
Acha jeszcze jedno jak je rozpoznać bo o ile dobrze pamiętam to tylko jeden ma oznaczenie wycieraczek
wycieraczka tylnej szyby działa impulsowo - czyli jak się wciśnie przycisk (podaję na przykładzie mojej renoofki ), to pióro kłapnie poszybie 1 raz... nie wiem jak w "droższych" wersjach - proszę o opinie... Ale czasówkę która non stop co jakiś czas włącza mi wycieraczkę tylnej szyby to ja dopiero zaobserwowałem w Safrance - ma 2-biegowy przełącznik wycieraczek tylnej szyby...
Pozdro...
Chyba że ze względu na porę której piszę tą odpowiedź - coś przeoczyłem we wcześnieszych postach - no to sooorki - nie bijcie mnie oczka mi się kleja Vis Maior
R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 2031 Skąd: LSW
Wysłany: 2007-06-27, 15:06
No to ja odgrzewam temat ... dziś zamontowałem nowy przekaźnik od tych wycieraczek nieszczęsnych ... no i nie działają jak powinny znaczy się nie ma czasówek...
No to mało się nie zastanawiając rozmontowałem to całe podszybie .. przy okazji poprawiłem ten smieszny mechanizm bo ostatnim razem gdy jechalem wycieraczka jedna przestala mi działac... także posprzątałem przy nawiewie te śmieci i przeczyscilem styki...
Tak tak sobie patrzyłem to już jakiś kmiot tam swoje parszywe łapska pchał bo jakies kombinowane są kabelki... i rzecz którą zauważyłem to jakiś wolny sterczący fioletowy kabel Chciałem ten cały mechanizm i silniczek odkręcić lecz te śrubki były tak zapieczone, że pod blokiem bałem się tego robić i coś urwać zwłaszcza, że niedługo mam wyjazd a głupio tak bez wycieraczek...
no ale moje pytanie jest takie.. czy to nie może być wina przypadkiem samego silniczka? że nie powraca do swojego pierwotnego położenia ?
bo/// o ile się doczytałem na forum corsy to właśnie u nich tak się zdarza, że nie pada przekaxnik tylko silniczek...
_________________ "...a kto umarł ten nie żyje... "
R25: 2,0 txe 1991 Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 1354 Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2007-06-27, 17:03
A bezpieczniki masz OK??? Ja miałem takie objawy jak mi padł jeden bezpiecznik. Brak biegu z przerwami i zatrzymywały się gdzie chciały i nie wracały do stanu początkowego
R25: 2165 TX, B29E 1990r Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Sie 2005 Posty: 448 Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2007-06-27, 17:32
Silnik kręci się w kółko w jedną stronę, jest tylko w odpowiednim momencie zatrzymywany. Konrad sprawdź tę kostkę do której podłączony jest silnik, u mnie była skorodowana i musiałem zrobić obejście na sztywno, nie powinien tam się plątać żaden niepodłączony kabelek, jak możesz zrób fotkę tych kabelków.
R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992 Pomógł: 13 razy Wiek: 78 Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 538 Skąd: werbkowice
Wysłany: 2007-06-27, 22:42
[quote="Konrad"]ostatnim razem gdy jechalem wycieraczka jedna przestala mi działac... [quote="Konrad"]o napędu wycieraczek
Jeśli nie działają obydwie,obluzowanie na mocowaniach ramion lub rozłączyło się cięgno jeśli prawa
j
Konrad napisał/a:
czy to nie może być wina przypadkiem samego silniczka? że nie powraca do swojego pierwotnego położenia ?
Na pewno nie,w mechaniżmie napędu są styki które wyłączają dopływ napięcia,
jeśli jest napięcie prądu na kostce przy wyłączonej stacyjce rozebrać mechanizm i przeczyścić styki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum