_________________ Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )
-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch..
Przypomina troszkę w tylnej części r11, a tak właściwie to istniał projekt coupe na bazie R25 w stanach zjednoczonych. To była pochodna od eagle premiere, całkiem sympatyczne autko.
Na dole dwa ostatnie zdjęcia, tłumaczę tekst:
Specjalne podziękowania dla tony`ego z niderlandów, kolekcjonera renault, za dostarczenie zdjęć prototypów renault premiere i allure, oraz dwu drzwiowej wersji premiere. Dzięki tony że się podzieliłeś.
R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 497 Skąd: Radom
Wysłany: 2006-02-26, 12:38
Srednio mi sie podoba ta wersja Coupe... kojarzy mi sie z taka japonska wyscigowka, male plastikowe itd.
_________________ The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
Rene [Usunięty]
Wysłany: 2006-02-26, 16:45
moim zdaniem beznadzieja:/ bo z auta klasy limuzyna nie powinno robi sie auta sportowego. w ogole to nie pasuje do reni wyglada jak jakies kanciate auto japonskie z lat 80-tych
He he a ile się skróciła Dla mnie to były Phase I, phase II (czasem phase III, ale to kwestia sporna bo oficjalnie to był chyba tylko lekki facelift i już), ponad 800 sztuk limuzyn, cabrio ale nie wiadomo ile, może jedna, kombi ale to też sprawa sporna, bo to była modyfikacja a nie model.
_________________
slawek1962 [Usunięty]
Wysłany: 2006-07-04, 08:33
mi sie bardzo podoba sam bym chętnie taką kupil napewno ma mniejszą masę a w polączeniu z v6 turbo to musi być rakieta
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum