R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 58 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-08-20, 09:35
odświeżam, temat stary ale nadal aktualny.
Robię wydechy w Baccarze. Wybrałem warsztat blisko mnie, specjalizujący się w układach wydechowych. Szef wysłał pracownika pod auto, ten tylko rzucił okiem i od razu "wszystko do wymiany".Proszę wymieniać w tym, że cały szkopuł polega na tym, że poszczególne elementy już nie są dostępne. No i faktycznie. Przejrzeli magazyn, przekatalogowali oferty producentów i ........ znalazła się jedynie rura pomiędzy środkowym i końcowym tłumikiem do ściągnięcia z Angli za 250 zł.
No to drugie podejście. Skorodowało łączenie pomiędzy rurą a ostatnim tłumikiem. W tłumiku szlag trafił całe to rozwalcowanie - została prosta rura. W rurze łączącej niewiele lepiej - zgrubienie (takie "jabłko") zaczęło już korodować i mieć dziury.
Tłumik końcowy to nie problem. Na alledrogo są za około 150 zeta. Ja wróciłem do domu i wydłubałem spod TX V6 i za chwilkę zawiozłem do warsztatu.Jak się okazuje z rurą też nie problem - producenci maja te końcówki, trzeba tylko dobrać odpowiednią średnicę, uciąć starą i dospawać nową. Da się? I owszem.
Na alledrogo są rury środkowe (pomiędzy tłumik środkowy i końcowy za 40 zeta). Co prawda do silnika 2.0 czy 2.2 ale z tego co się orientuje to są one identyczne.
No i racją jest, że to zaniedbane nieszczelności korodują w pierwszej kolejności (ale mi się rymnęło)
R25: 2.o TXi 1991, 2.1TD 1989.Ford T
Wiek: 70 Dołączył: 31 Maj 2016 Posty: 117 Skąd: Wrocław -Wałbrzych
Wysłany: 2017-08-20, 10:16
Podobną sytuację miałem z moim dieslem, tłumiki są ok tylko rura je łącząca była do wymiany/ skorodowała właśnie na łączeniach/. Oczywiście w warsztatach powiedzieli , przywież pan rurę to wymienimy.. Dopiero w warsztacie wyglądem przypominającym poprzedni wiek. Facet bez zbytecznego gadania podjął się naprawy. Powycinał części skorodowane, wspawał takie same nowe.....i po robocie.. Wydech pracuje jak powinien.
Dla gościa nie miało żadnego znaczenia czy to jest R25 czy jakiś Golf czy czy Pasat.... Układ wydechowy trzeba naprawić i on od tego jest. i brawo dla takich warsztatów
Podobną sytuację miałem z moim dieslem, tłumiki są ok tylko rura je łącząca była do wymiany/ skorodowała właśnie na łączeniach/. Oczywiście w warsztatach powiedzieli , przywież pan rurę to wymienimy.. Dopiero w warsztacie wyglądem przypominającym poprzedni wiek. Facet bez zbytecznego gadania podjął się naprawy. Powycinał części skorodowane, wspawał takie same nowe.....i po robocie.. Wydech pracuje jak powinien.
Dla gościa nie miało żadnego znaczenia czy to jest R25 czy jakiś Golf czy czy Pasat.... Układ wydechowy trzeba naprawić i on od tego jest. i brawo dla takich warsztatów
Jak to mówi mój tato teraz to są WYMIENIACZE. Przyjedź pan z nową częścią i się zrobi. Tak to teraz niestety wygląda :/
R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 58 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-08-24, 22:19
Formel był szybszy i wszystko kupił. Nie mam katalogu ph2 więc nie wiem czy rura pasuje do 2.0 12v
Spokojnie, to była jakaś wyprzedaż magazynowa więc wstawi znów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum