Poniżej zdjęcia kierownicy ( starej, i brzydkiej ) oraz nowej. Wieniec wydaje się na zdjęciu za gruby, jednak w rzeczywistości wszystko wygląda ok. Skóra na ramionach jest nie do końca docięta, bo kierownice czeka lakierowanie - lekkie obicia, powiększyły się po obszywaniu.
Dorobiłem uszczelkę pod przepustnicę, z papieru 0,4 mm ( arkusz kupiłem za 11 zł ). Od razu wymieniłem podkładki pod śruby do przepustnicy, a całość wyczyściłem.
W kanale dolotowym znalazłem spore ilości oleju. Wyczyściłem. Po zapieczeniu śrub, obstawiam, że nikt od nowości tam nie zaglądał.
Po czyszczeniu przepustnicy, auto lepiej się zbiera i zniknęło szarpanie na niższych obrotach. Coś czasem go szarpnie ale jest to mało odczuwalne.
_________________ Skurczone R25 - jest R21 TXI J7R ... powoli do przodu ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum