walczę z układem chłodzenia. Padł mi gruby wąż od pompy cieczy chłodzącej
wąż zmieniłem ale problem tkwi gdzie indziej. Nie ma nigdzie uszczelek (dwóch oringów nr katalogowy 79 03 065 015). Kupiłem i wsadziłem jakieś podobne licząc, że się ułożą ale niestety nie i ciekną ostro
znalazłem używane z innego silnika ale te dla odmiany uległy rozpulchnieniu i teraz nie chcą się ułożyć w miejscu do tego przeznaczonym. Jakieś pomysły? Ktoś pomoże? Składać na sam czerwony silikon?
Niejako przy okazji udało mi się rozwiązać problem z wiecznie zapaloną kontrolką osprzętu silnika. Znalazłem przyczynę braku obwodu do czujnika temperatury. Teraz po uruchomieniu silnika wszystkie kontrolki, w tym ta serwisowa - gasną
temat ogarnięty. Uszczelki nowo zakupione nie były złe, jedna się po prostu podwinęła. Rozebrałem i złożyłem raz jeszcze i wszystko działa. Nr katalogowy zakupionych to 77 03 065 311
Ze sklepu na Radwańskiej wziąłem ostatnie dwie .....
Zawsze warto wspomóc nawet nowe uszczelki odrobiną uszczelniacza. Oczywiście wcześnie trzeba powierzchnię odtłuścić . Stosuje go bardzo często od lat .
https://www.ucando.pl/p/u...2waAqMqEALw_wcB
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum