Pytanie przy okazji - jaka jest długość tulejki dystansowej łącznika stabilizatora z tyłu? Mam jak widać dorabiane i tu tuleja jest za długa. Muszę załatwić też dodatkowe talerzyki...
Kolejne prace za mną. Usunięcie przecieków ze skrzyni biegów ( konieczna wymiana oringów na wieloklinach), regulacja korektora hamowania i ręcznego.
Pozostaje zwalczenie stuków z tyłu. Element podejrzany tuleje zwrotnicy. Maciek już je dla mnie ma .
Tym samym zakończę prace podwoziowe. Od dołu fabryka
Plan na wiosnę:
- regeneracja felg i zakup nowych opon
- przegląd instalacji
- naprawa regulacji reflektorów
- regulacja luzów zaworowych
- regeneracja boczków drzwi
- malowanie budy
Kilak dni temu ku mojemu zdziwieniu stwierdziłem brak płynu hamulcowego w zbiorniczku. Lekki wku.w mnie strzelił bo całe hamulce mam wymienione na nowe, łącznie z przewodami itd.
Przyczyna wycieku - rurka gumowa do wysprzęglika sprzęgła. Dostęp od lewego nadkola. Rurka z gumy EPDM rozmiar 15 x 8 mm ( oryginalnie była 13 x 8 mm)
Czas na wymiany i konserwacje.
Rozebrany pas przedni. Będzie nowy skraplacz i chłodnica. O dziwo stare są w dobrym stanie ale i tak wymieniam.
Gruntowne czyszczenie blach nadkoli i okolic chłodnic.
Nowa izolacja na instalacjach, sprawdzenie i wyczyszczenie styków i mas.
Przede mną jeszcze regulacja zaworów. Potrzebna nasadka 35 mm ( !) do koła pasowego wału - dziękuję panowie z reno
Dodałbym parę zdjęć ale nie mogę ( za mało postów) a z serwisów zewnętrznych znikają, więc szkoda czasu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum