Zawory ustawione - 0,25 mm na wydechu i 0,1 mm na ssaniu. W zasadzie oprócz jednego wszystkie były do poprawki. Luzy na wydechu były 0,4-0,5 mm a na ssaniu 0,2.
Słychać było cykanie - szczególnie na zimnym silniku.
Jak wspominałem - felgi wróciły z regeneracji. Od razu założone zostały opony.
Załączam zdjęcia - mam nadzieję, że hosting nie zniknie.
Trochę robót ostatnio wykonałem:
- demontaż i wyczyszczenie kolektora dolotowego z wymianą oringów
- wyczyszczenie syfu pod kolektorem ( a było co czyścić!)
- wymiana rurek chłodzenia na silikonowe - REDOX
- regeneracja rolki alternatora - wymiana łożyska- 3203 2RS C3
- i bomba - dostałem NOWĄ sprężarkę - moja stara jest ok tylko hałasuje łożysko ale nie mogłem się powstrzymać
- instalacja wtrysku przejrzana, przedzwoniona i zaizolowana.
- odpowietrzona hydraulika sprzęgła
przede mną:
- wymiana sprężarki klimy i poskładanie instalacji na nowych oringach
- wymiana rolek i pasków klinowych
- montaż nowej chłodnicy wody, nowego skraplacza i osuszacza
- zalanie płynu chłodniczego, nowego płynu wspomagania
Cena jest zaporowa bo aktualnie nie ma na stanie. Ale facet ma jeszcze 2 zamówione. Napisz do niego. Jak będzie miał na stanie to da znać i zmieni cenę. Ja dałem 1000 zł.
Po wyciągnięciu z hali garażowej Strzała przeszła przegląd ( bez uwag). Zrobiłem bo przepisy się mają zmienić. Niech ma.
Z robót:
Przezbrojony tunel środkowy na ten od Maćka. Mój stary miał ponawiercane dziury do uchwytów telefonów itd.
Skończyłem wypychać tapicerkę. Koniec z obwisłym welurem! Ostatnia robota to oparcie z tyłu.
Przede mną:
Poddał się regulator napięcia. Kupiony Cargo 131146. Koszt 41 zł. Jak za darmo. Na dniach wymienię.
Aktualnie walczę dzielnie - zmiana deski rozdzielczej na taką w lepszym stanie. Przy okazji ogarnięcie elektryki - w tym słynnej zwory ( vide zdjęcie). Myślę, że zwora topi się ponieważ dobrano za mały rozmiar styków. Na oko dochodzi tam kabel 6mm2 a złącze zwory 6.3 mm.
Planuję upgrade do 9.5 mm. W miejsce zwory powędruje przekaźnik 50A. Da to wyłączanie świateł po wyłączeniu stacyjki.
AVE!
Update działań.
Deska zmieniona na drugą. elektryka ogarnięta. W miejsce zwory poszła zwora 9.5 mm na złączu prądowym ( wzięta z safrane'a). Niestety przekaźnik w tym miejscu nie wypalił bo odłącza podtrzymanie zasilania po zgaszeniu zapłonu z licznika i radia.
Testowałem przez 15 minut z włączonymi światłami, dmuchawą na full i wentylatorem chłodnicy. Nie grzeje się . Powinno być dobrze.
Gadaczka wymieniona z niemieckiej na francuską ( w ramach nauki języka:)).
Ciekawostka - przy gadaczce znajduje się moduł odpowiadający za kontrolę spalonej żarówki. Nie ma go na schematach elektrycznych od świateł a odłączenie go powoduje zanik świateł pozycyjnych z przodu i tyłu oraz światła stopu. Dwa dni mi zajęło rozkminienie tego więc piszę dla informacji.
Zabieram się za składanie wnętrza. Zregenerowana tapicerka itd.
Zdjęcia zamieszczę po robocie.
Pozdrowienia.
Wnętrze złożone na gotowo! Szczególnie jestem dumny ze zregenerowanej przeze mnie tapicerki. Jak się Wam podoba?
W zasadzie to koniec na ten rok i renia wędruje do hali garażowej na zimowanie.
Strzała wyciągnięta z hali po zimowaniu. Odpaliła na dotyk. Przejeżdżona. Po prostu uwielbiam jeździć tym autem! Pomruk V6-tki, sprężyste nie sztywne zawieszenie. Bajka.
Obecnie w garażu w domu. Ożywiłem radio- okazało się, że złącze na tasiemce foliowej się rozłączyło i radio było martwe. Po podłączeniu działa. Przy okazji wymieniłem żarówki podświetlenia. Mam drugie radio dawcę więc problemu nie było.
Do wymiany przewód elastyczny przy pompie paliwa. Niby wymieniany przy okazji renowacji ale spękał. Właśnie przyszedł nowy. Jutro wymieniam.
Zabrałem się w końcu za inspekcję dmuchawy i podszybia.
Wyciągnąłem z kilogram liści. Solidnie wyczyściłem wszystko. Poprawiłem masy.
Dmuchawa w stanie bdb. Spiralki rezystorów trzymają. Przesmarowałem i niech hula dalej.
Przedmuchałem i zdezynfekowałem parownik.
Przy okazji zamontowałem wtyczkę na przewodach silniczka od obiegu zamkniętego. Inaczej nie da się wyjąć dmuchawy ( mam wersję z klimą).
Teraz spokojnie będę mógł jechać na nabicie klimy.
Podszybie jak widać na zdjęciu w doskonałym stanie. Ani śladu korozji.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum