:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Przednie zawieszenie
Autor Wiadomość
Lakiernik 
Kawaler


R25: 2180,"Camargue",TurboDiesel, 1990
Imię: Teodor
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 60
Skąd: Warszawa/Siedlce
Wysłany: 2006-06-06, 12:40   Przednie zawieszenie
 

Witajcie. Mimo ze pisze w tym dziale to dośc dobrze znam swojego teodora ;)
Mam pytanie które mnie męczy. Co z tym przednim zawieszeniem? Da się je jakoś obnizyć bezboleśnie ? zauważyłem ,że wersje z migaczami przy nadkolach mają nisko przód. Mój teodor niestety przód ma dośc wysoko. Całe szczeście ze dałem tylne sprężyny do regeneracji to już nie wygląda jak motorówka. Do rzeczy, czy to kwestia wymiany spręzyn czy amortyzatorów?
Nastęne pytanie:
Czy to prawda ,że przedni szyba miała liste chromowana? z chęcią bym taką kupił.
Listwy to ciemna strona R 25 ale mogę się pochwalić ,że ma jeden łącznik przy tylne i przykleiłem go poxipolem aby jakiś fanatyk R 25 go nie urwał ... ;)
Mam silniczek TD i nie wiem dokąd powinna sięgać wskazówka turbo? Mi maksymalnie przekracza 6 kreskę. Silnik ma przejechane 230 tyś org więc turbin nie powinna być zmęczona. Na początku lat 90 wyciągał 195km/h teraz maks 175km/h...więc troche się zmeczył.
pozdrawim wszystkich miłośników najwygodniejszego samochodu świata :)))
 
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-06-06, 13:11   
 

Witaj widze ze jestes rowniez z Siedlec i na dodatek tez masz dieselka (ale moj bez turbo :( )
Co do tego zawieszenia to moze z przodu masz sprezyny od V6? Podobno sa one troche dluzsze niz w pozostalych reniach. Moj przod tez troche brzydko stoi w gorze wiec nie jestes sam :) Kupilem jakis czas temu sprezyny ale od V6 wiec pewnie po wymianie bedzie jeszcze gorzej :( Amortyzatory nie maja wplywu na wysokosc samochodu.

Na przedniej i tylnej szyby byli listwy chromowane jednak jest to towar deficytowy :)
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
Lakiernik 
Kawaler


R25: 2180,"Camargue",TurboDiesel, 1990
Imię: Teodor
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 60
Skąd: Warszawa/Siedlce
Wysłany: 2006-06-06, 14:01   R25
 

To możemy się kiedyś ustawić :) czyli z tego co rozumiem to wystaczy jak kupię krótsze sprężyny? Na tylną listwę chyba już mam pomysł (lakierniczo kombinacyjny) jk przetestuję to się pochwale ;) Turbo możesz sobie dokupic na szrocie na Stażyńskieo (o ile jeszcze jest) Żyd chciał 500zł, moze jeszcze da się coś skubnąć.
Odnośnie sprężyn jakiej wysokości są sprężyny od v6 i jakie od innych? Chyba widziałem Twój sprzęcik nie raz. Moj ma kolor jasny mosiądz i rej WXO...
W Siedlcach je chyba 8 sztuk R 25 wiec nie za dużo...
pzdr
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2006-06-06, 14:27   
 

Sprężyny można przyciąć. Do v6 są dłuższe o jakiś jeden zwój. Zalecana jest bardzo wysoka ostrożność przy wymianie spręzyn, jak nie bardzo wiesz jak to się nawet nie zabieraj bo można stracić życie (choć do odważnych świat należy :) ),
_________________

 
 
Goalkeper 
Spełniony forowicz
Kamikaze Boski Wiatr



R25: R25 brak, Safrane B54G 2.2 dT '97
Imię: Srebrna Strzał
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 613
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2006-06-06, 16:00   
 

Zulus, a jednak amortyzatroy tez robia roznice w pozycji przodu, mianowicie chodzi o to ze sa dwa rodzaje przednich amorkow, ostatnio stary oba komplety zamowil i sie okazala ze jedne z nich maja wyzej te kielichy i renia dosc wysoko ryjek podnosila :)
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia :)
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25 :P
 
 
 
kicek 
Spełniony forowicz



R25: 2165 TX, B29E 1990r
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 448
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2006-06-06, 16:16   
 

No i u mnie wysoko stoi, myslałem już nawet aby obciąć jeden zwój sprężyny, ale z tymi amorami to Goalkeper dałeś mi do myślenia, jakiej firmy są te amory?
_________________

 
 
Lakiernik 
Kawaler


R25: 2180,"Camargue",TurboDiesel, 1990
Imię: Teodor
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 60
Skąd: Warszawa/Siedlce
Wysłany: 2006-06-06, 19:34   amortyzatory
 

z tego co wiem to są różne amortyzatory i nie wszystkie pasują do każdego modelu. jaiś czas temu ktoś sprzedawał amortyzatory do R 25 przednie i napisał,że nie pasuję do TD i V6. Myślę,że trzeba poprostu wybrać się do Inter Carsu z metrówką ;)
 
 
 
Goalkeper 
Spełniony forowicz
Kamikaze Boski Wiatr



R25: R25 brak, Safrane B54G 2.2 dT '97
Imię: Srebrna Strzał
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 613
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2006-06-06, 20:21   
 

kicek, jutro w robocie bede to starego zapytam, i zrobie zdjecie tych "odmienionych" i wstawie je
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia :)
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25 :P
 
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-06-06, 20:25   
 

hmmm a o tym to nie wiedzialem... myslalem ze amorki sa takie same w kazdej reni... :|

Goalkeper: napisz tez jakie sa odleglosci do kielichow
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
Goalkeper 
Spełniony forowicz
Kamikaze Boski Wiatr



R25: R25 brak, Safrane B54G 2.2 dT '97
Imię: Srebrna Strzał
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 613
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2006-06-06, 20:36   
 

napisze te odleglosci ale tylko tych "felernych" bo tamte juz stary ma zalozone

tak jak pisalem wstawiam foto z wymiarami tych felernych amorkow

PHTO0013a.JPG
Plik cignito 28 raz(y) 60.06 KB

_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia :)
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25 :P
 
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-06-11, 11:03   
 

z tego co wczoraj z grubsza zmierzylem to ja mam tez takie a przynajmniej zgadza sie odleglosc kielicha od dolu amorka (Delphi majace juz prawie 2 lata).
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
Lakiernik 
Kawaler


R25: 2180,"Camargue",TurboDiesel, 1990
Imię: Teodor
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 60
Skąd: Warszawa/Siedlce
Wysłany: 2006-09-02, 22:24   przednie zawieszenie.
 

niedawno byłem w InterCars'ie dowiedzialem się ,że amortyzatory do R25 są takich samych rozmiarów...lecz sprężyny nie ( chodzi oczywiście o przód) jeden model występuję ze sprężynami niższymi lecz nie wiadomo i ile. Mowa o wersji diesel lecz bez turbiny. W tej chwili to ja juz nic nie rozumiem...

ma moze ktos spręzynę od diesla i od innego porównało by się wysokości.
_________________
Jedyną wadą r25 jest to ,że już jej nie produkują...
 
 
 
fizyk 
Spełniony forowicz
ful łopcja:D


R25: 2.8 V6i Z7W B29G 1990
Wiek: 41
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 368
Skąd: dębica podkarpackie
Wysłany: 2006-09-03, 01:41   
 

no to normalne, okledzy przecierz miedzy ruznymi wersiami silnikowymi jest nawet 200kg różnicy , hccąc ażeby renia stała na takiej samej wysokości to sprężyny musza być różne nie uważacie?
pozdrawiam Fizyk
 
 
GRZYBEK 
Fachowy forowicz
GRZYBEK



R25: brak
Pomógł: 4 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Cze 2005
Posty: 290
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2006-09-03, 09:20   
 

fizyk, nic dodać nic ująć.
 
 
Lakiernik 
Kawaler


R25: 2180,"Camargue",TurboDiesel, 1990
Imię: Teodor
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 60
Skąd: Warszawa/Siedlce
Wysłany: 2006-09-03, 13:05   prężyny
 

...turbo diesel ma wyzsze sprżęyny od diesla czyli turbina wedłyg Ciebie waży 200 kg?
nic ująć.
_________________
Jedyną wadą r25 jest to ,że już jej nie produkują...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 31