a mi stukalo cos tylko przy gwaltownym chamowaniu...wsciekalem sie coz to bo nie mialem pojecia ale doszedlem ze z tylu dali za grube ciezarki przyklejane i obijaly o zacisk.
a co do tematu rowniez obstawil bym i obelzal dokladnie poloski oraz przeguby
Ciekawotka ten smrodek gumowy... i te plamy... Myślałem że może smar z manżety rozerwanej... ale to chyba raczej nie to...
co do winy przegubu przy przyśpieszaniu - to się zgodzę... A także dodam że może to też być wina poduch... U mnie jak gwałtownie przyśpieszam - silnik kładzie się z lekka i opiera rurą wydechową o podłużnicę chyba bo łomot niezły mam
A co do stukania - to lubią też stukać zaciski hamulcowe... u mnie jest objaw taki - przy jeździe na wertepach słychać jak się lewy zacisk obija (jak delikatnie nacisnę hamulec to przestaje stukać ), a także przy naciskaniu szybkim na pedał hamulca - stukają klocki...
Najlepiej się z kimś umówić na placu i kręcić a kolega żeby patrzył co sie rusza (oczywiście przy skręconych kołach... ; ) ). No i żeby kolegi nie rozjechać - trzeba filować
Popieram też przegląd wszystkich łączników metalowo-gumowych, drążków skośnych, łączników stabilizatora... ogólnie przegląd wszystkiego co do koła dochodzi...
pozdrawiam
A i zapomniałem dodać ze powyżej 140 km/h jak otworze okna strasznie śmierdzi gumą. zauważyłem na karoseri przy przednich drzwiach czarne kropeczki przypuszczam ,że to guma.
, te czarne kropeczki też mam ale podejżewam że to wina klocków hamulcowych, mam u siebie założone PAGIDY i od tego czasu strasznie mi sie brudzą felunie z przodu.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
byłem w warsztacie wymieniłem chyba z 7 pozycji typu łaczniki drążki , gumki itp. Przeguby są wporządku , zaciski i klocki tez są ok. Zbierzność ustawiona.
Nadal śmierdzi gumą , samochód sę trzęsie, i słychac ten potworny stuk, który nie to że jest denerwujący ,on jest przerażający... wprawdzie z tymi wadami już jezdżę jakieś 20 tyś ale nie uważam to za rozsądne..
_________________ Jedyną wadą r25 jest to ,że już jej nie produkują...
R25: 2165 TX, B29E 1990r Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Sie 2005 Posty: 448 Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2006-08-17, 10:06
Cytat:
Nadal śmierdzi gumą , samochód sę trzęsie, i słychac ten potworny stuk, który nie to że jest denerwujący ,on jest przerażający... wprawdzie z tymi wadami już jezdżę jakieś 20 tyś ale nie uważam to za rozsądne..
a może olej kapie gdzieś na wydech i dlatego śmierdzi?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2006 Posty: 37 Skąd: Konin
Wysłany: 2006-09-22, 12:15
proponuję sprawdzić jednak przeguby wewnętrzne (przyskrzyni) brak smaru w nich daje dokładnie taki objaw, a uszkodzone łożyska igiełkowe mocno stukają przy chamowaniu. co do zapachu gumy sprawdź jak blisko jest manszeta od osłony rury wydechowej. Na obrotach może ocierać. Z tym ocieraniem podejrzana jest tylko prawa manszeta.
Salowy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum