Witajcie. Mimo ze pisze w tym dziale to dośc dobrze znam swojego teodora
Mam pytanie które mnie męczy. Co z tym przednim zawieszeniem? Da się je jakoś obnizyć bezboleśnie ? zauważyłem ,że wersje z migaczami przy nadkolach mają nisko przód. Mój teodor niestety przód ma dośc wysoko. Całe szczeście ze dałem tylne sprężyny do regeneracji to już nie wygląda jak motorówka. Do rzeczy, czy to kwestia wymiany spręzyn czy amortyzatorów?
Nastęne pytanie:
Czy to prawda ,że przedni szyba miała liste chromowana? z chęcią bym taką kupił.
Listwy to ciemna strona R 25 ale mogę się pochwalić ,że ma jeden łącznik przy tylne i przykleiłem go poxipolem aby jakiś fanatyk R 25 go nie urwał ...
Mam silniczek TD i nie wiem dokąd powinna sięgać wskazówka turbo? Mi maksymalnie przekracza 6 kreskę. Silnik ma przejechane 230 tyś org więc turbin nie powinna być zmęczona. Na początku lat 90 wyciągał 195km/h teraz maks 175km/h...więc troche się zmeczył.
pozdrawim wszystkich miłośników najwygodniejszego samochodu świata ))
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-06-06, 13:11
Witaj widze ze jestes rowniez z Siedlec i na dodatek tez masz dieselka (ale moj bez turbo )
Co do tego zawieszenia to moze z przodu masz sprezyny od V6? Podobno sa one troche dluzsze niz w pozostalych reniach. Moj przod tez troche brzydko stoi w gorze wiec nie jestes sam Kupilem jakis czas temu sprezyny ale od V6 wiec pewnie po wymianie bedzie jeszcze gorzej Amortyzatory nie maja wplywu na wysokosc samochodu.
Na przedniej i tylnej szyby byli listwy chromowane jednak jest to towar deficytowy
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
To możemy się kiedyś ustawić :) czyli z tego co rozumiem to wystaczy jak kupię krótsze sprężyny? Na tylną listwę chyba już mam pomysł (lakierniczo kombinacyjny) jk przetestuję to się pochwale ;) Turbo możesz sobie dokupic na szrocie na Stażyńskieo (o ile jeszcze jest) Żyd chciał 500zł, moze jeszcze da się coś skubnąć.
Odnośnie sprężyn jakiej wysokości są sprężyny od v6 i jakie od innych? Chyba widziałem Twój sprzęcik nie raz. Moj ma kolor jasny mosiądz i rej WXO...
W Siedlcach je chyba 8 sztuk R 25 wiec nie za dużo...
pzdr
R25: 2,0 txe 1991 Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 1354 Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2006-06-06, 14:27
Sprężyny można przyciąć. Do v6 są dłuższe o jakiś jeden zwój. Zalecana jest bardzo wysoka ostrożność przy wymianie spręzyn, jak nie bardzo wiesz jak to się nawet nie zabieraj bo można stracić życie (choć do odważnych świat należy ),
Zulus, a jednak amortyzatroy tez robia roznice w pozycji przodu, mianowicie chodzi o to ze sa dwa rodzaje przednich amorkow, ostatnio stary oba komplety zamowil i sie okazala ze jedne z nich maja wyzej te kielichy i renia dosc wysoko ryjek podnosila
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
R25: 2165 TX, B29E 1990r Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Sie 2005 Posty: 448 Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2006-06-06, 16:16
No i u mnie wysoko stoi, myslałem już nawet aby obciąć jeden zwój sprężyny, ale z tymi amorami to Goalkeper dałeś mi do myślenia, jakiej firmy są te amory?
z tego co wiem to są różne amortyzatory i nie wszystkie pasują do każdego modelu. jaiś czas temu ktoś sprzedawał amortyzatory do R 25 przednie i napisał,że nie pasuję do TD i V6. Myślę,że trzeba poprostu wybrać się do Inter Carsu z metrówką
kicek, jutro w robocie bede to starego zapytam, i zrobie zdjecie tych "odmienionych" i wstawie je
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
napisze te odleglosci ale tylko tych "felernych" bo tamte juz stary ma zalozone
tak jak pisalem wstawiam foto z wymiarami tych felernych amorkow
PHTO0013a.JPG
Plik cignito 28 raz(y) 60.06 KB
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-06-11, 11:03
z tego co wczoraj z grubsza zmierzylem to ja mam tez takie a przynajmniej zgadza sie odleglosc kielicha od dolu amorka (Delphi majace juz prawie 2 lata).
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
niedawno byłem w InterCars'ie dowiedzialem się ,że amortyzatory do R25 są takich samych rozmiarów...lecz sprężyny nie ( chodzi oczywiście o przód) jeden model występuję ze sprężynami niższymi lecz nie wiadomo i ile. Mowa o wersji diesel lecz bez turbiny. W tej chwili to ja juz nic nie rozumiem...
ma moze ktos spręzynę od diesla i od innego porównało by się wysokości.
_________________ Jedyną wadą r25 jest to ,że już jej nie produkują...
no to normalne, okledzy przecierz miedzy ruznymi wersiami silnikowymi jest nawet 200kg różnicy , hccąc ażeby renia stała na takiej samej wysokości to sprężyny musza być różne nie uważacie?
pozdrawiam Fizyk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum