:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
jakie macie wskazania temp
Autor Wiadomość
Suvis 
Starszy starszak



R25: baccara, 2,5 Turbo V6, 91r
Wiek: 46
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-06-18, 18:03   jakie macie wskazania temp
 

jakie u was są wskazania czujnika?
u mnie temperatura przy rozgrzanym silniku wacha się mieędzy drugą kreską od dołu a tą poziomą.. jak do niej dochodzi to załączają się wentylatory chłodnicy i jej nie przekracza (zwłaszcza na wolnych obrotach). .
 
 
fizyk 
Spełniony forowicz
ful łopcja:D


R25: 2.8 V6i Z7W B29G 1990
Wiek: 41
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 368
Skąd: dębica podkarpackie
Wysłany: 2006-06-18, 18:16   
 

u mnie podobnie ale wentylatory włączają sie kreske wyzej niż ta po środku
poizdrawiam fizyk
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2006-06-18, 19:09   
 

u mnie jest identycznie oczywiscie jezeli jezdze bez klimy...
po zalaczeniu guziczka AC wentylator wlacza sie wczesniej :wink:
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-06-18, 19:23   
 

u mnie normalnie jest na pierwszej kresce ponizej polowy, w korkach w upalne dni dochodzi do polowy skali a raz nawet udalo mi sie osiagnac 3/4 skali ;) Mam diesla z wiatrakiem napedzanym paskiem wiec wiatrak chodzi non stop.
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-06-18, 20:11   
 

Chciałem odrazu uprzedzić posiadaczy tx-ów ze my najprawdopodobniej mamy tak jak do cisnienia oleju inne wskaźniki :) U mnie na max wchodzi nieco powyżej, tego jakby trapezu na dole :) i tak chyba jest dobrze
_________________

 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2006-06-18, 20:20   
 

a doszło kiedyś Wam do samej góry? bo u mnie nigdy nawet gdy nie miałem płynu z zbuiorniczku wyrównawczym:P (omyłkowo zapomniało mi się:P)
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
szopen 
Spełniony forowicz



R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 497
Skąd: Radom
Wysłany: 2006-06-18, 20:26   
 

Ja napewno osiagnalem najwieksza temperature w Reni.... i to wielokrotnie:) co prawda nie powiem do ktorej kreski dszlo (odkad pamietam wskaznik nie dziala), ale Renia zapalala kontrolke STOP i oznaczalo to przegrzanie silnika.

Na szczescie juz dawno temu znalazlem mechanika, ktory wszystko naprawil:) nie jak teletubisie z narzedziami, ktore wczesniej probowaly grzebac w Reni.
_________________
The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
 
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2006-06-18, 20:32   
 

KONRAD a to nie byla wina zapowietrzenia ukladu?
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2006-06-18, 20:49   
 

blondas, nieeeee ja poprostu zaniedbałem ja przez cała zime no i tak wszyło...od tamtego czasu dolałem i teraz jest juz az do dzisiaj.... :mrgreen: wiec mea culpa
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
kicek 
Spełniony forowicz



R25: 2165 TX, B29E 1990r
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 448
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2006-06-18, 20:58   
 

Patryk koło trapezu na dole to silnik moim zdaniem jest niedogrzany,
u mnie przy normalnej jeździe jest przed drugą kreską a wentylator włącza się przed kreską trzecią, licząc kreski od dołu i nie licząc trapeza ;)
_________________

 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2006-06-18, 21:01   
 

i tu sie z Toba kicek nie zgodze poniewaz kiedys bedac wlascicielem wersji TI tez tak mialem... przeswiadczony ze jest zle zakladali mi mechanicy termostaty z roznych wersji silnikowych i za kazdym razem bylo inaczej.... :wink:
 
 
kicek 
Spełniony forowicz



R25: 2165 TX, B29E 1990r
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 448
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2006-06-18, 21:22   
 

będę sie kłócił :wink: uważam, że wskazówka w okolicy trapezu to silnik niedogrzany, czyli mniej więcej tak jak na tej fotce
deska
w innym przypadku nie widzę sensu wykonania przez twórcę auta dalszego stopniowania skali na podziałce,
w każdym sprawnym aucie jakim jeździłem optymalna temperatura pracy silnika oscyluje gdzieś w okolicach środka skali (jeśli chodzi o wskazanie wskazówki),
skrajne wskazanie świadczy albo o nieprawidłowej pracy silnika (np. ustrerka termostatu), ew. uszkodzony czujnik, przewody, ustrój "miernika temperatury" w desce rozdzielczej.
_________________

 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2006-06-18, 21:28   
 

no masz racje.... zgadzam sie iz tak nie powinno byc ale tak lezaca wskazowka nie oznacza niedogrzania silnika lecz zly termostat lub inna malpe :mrgreen:
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-06-18, 23:41   
 

Konrad napisał/a:
bo u mnie nigdy nawet gdy nie miałem płynu z zbuiorniczku wyrównawczym:P

nic dziwnego w koncu ten wskaznik pokazuje temperature plynu chlodzacego a skoro go nie bylo (lub byl w znikomych ilosciach) to co mial pokazac? ;) Czujnik jest zbyt daleko od najcieplejszego miejsca silnika wiec bez odpowiedniej ilosci plynu nie pokaze prawdy gdyz nie bedzie odpowiedniego sprzezenia termicznego z silnikiem.
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
Zeb 
Częsty forowicz
domorosły mechanik, abstynent


R25: na razi nie mam
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 248
Skąd: Zamość/pruszków
Wysłany: 2006-06-19, 07:55   
 

Czujnik jest zbyt daleko od najcieplejszego miejsca silnika wiec bez odpowiedniej ilosci plynu nie pokaze prawdy gdyz nie bedzie odpowiedniego sprzezenia termicznego z silnikiem.[/quote]
Z tego co się orientuję to czujnik temperatury jest przy termostacie, w zbiorniku wyrównawczym jest czujnik poziomu płynu, a w chłodnicy jest termowłącznik do wentylatora. W tej chwili mam założoną chłodnicę z 2.0 i temperatura jest prawie w połowie skali przy jeździenormalnej jak w korkach stoję to dochodzi do 3/4 skali
_________________
Ja chcem mieć swoją Renie !!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 29